(s)Prillans´s ny!

Snuset...min eländiga last som jag inte lyckas (vill?) lägga av med har tydligen genomgått en uppfräschning.
Eller ja, iallafall ser det lite trevligare ut när man nu öppnar sin nyinköpta dosa Rapé:



Haha...vet inte om det påverkar till att höja statusen för snusare precis, men lite roligt är det ändå ;p

Har även fått min alldeles egna kaffe-mugg på jobbet.
Nu är det ett faktum, jag är arbetande på heltid...
...rätt gött är det ;)

 

Annars går jag i nedräkningens dagar...
Höstens semestervecka stundar (ett annat tecken på att man är arbetande) och jag beger mig norrut till familj och vänner, medan min kära sambo istället styr kosan söderut mot studioinspelning och allmänt glatt, danskt leverne.

Fredag tuffar tåget.
Väskan står redo att åter fyllas och jag börjar så smått redan nu...

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0