På väg...

...igen.
Avresan från snöiga Lycksele ner till blåsiga Göteborg kryper allt närmre.

I teorin så fungerar det här med att sova endast några få timmar och sedan kliva upp i ottan för att vara supertrött och sova under tågresan riktigt bra, rent praktiskt fungerar det mindre bra.
Gäspar, är totalt orkeslös och skulle helst av allt vilja lägga mig och sussa redan nu, för att inte tala om den molnande huvudvärken...

Åkte ut en sväng med mamma för att inhandla lite nödvändigheter att ha under resan.
Stannade även till och besökte kyrkogården och tände ljus på Farmor och Farfars grav.
Väl hemma igen blev det en god lunch, och sedan gick jag ut på gården och tände ytterligare ett ljus på den grav där min älskade lilla Missan vilar <3



När jag ändå var ute passade jag på att ta lite fler bilder...och fascineras över hur kameran i min iPhone kan vara så mycket bättre än den eländiga digitala kamera jag annars använder.
Måste verkligen börja se mig om på allvar efter en "riktig" kamera snart.

Lite pics;




Nu ska jag umgås lite med mina kära föräldrar (och kelsjuka katten!) innan det börjar bli dags att bege sig av mot busstationen.
Återigen så tacksam över de fina dagarna här uppe, och så får vi väl se vad kvällens resa kan ha att erbjuda...?! :)

Love    

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0