Höstsemester

Oj, oj...är det redan dags?!
Tyckde det kändes som en evighet den dagen jag bokade biljetten upp till Norrland, till den dagen jag skulle resa.
Den dagen är imorgon.

Lika mycket som jag kommer att sakna min älskade Johan, lika mycket längtar jag ändå uppåt landet till familjen och vännerna där.
Det ska bli såå skönt med lite höstsemester!
Jag ska verkligen se till att bara slappna av och njuta... :)

Johan åker, som nämnt, neråt till en mindre stad och entrar en inspelningsstudio på danskt territorium.
Honom och resten av Amaranthe-gänget, samt deras äventyr i studion, kan jag/Ni nu också följa genom den Studio Blog de bjuder på!

Watch it!




Skymningen har sänkt sig och jag tampas med det eviga dilemmat att packa (pressa) resväskan...



Lång dag imorgon.
Upp i ottan och förbereda det sista inför resan, iväg till jobbet och avverka några (förhoppningsvis) produktiva timmar, och sedan styra kosan mot Centralstationen för att bli avvinkad av min kära <3

Göteborg--->Umeå
17.00-06.38
  (om inga förseningar inträffar *peppar, peppar*)

Många, långa timmar på tåget...
Tack och lov har jag ju min nya "leksak" att roa mig med och kanske bjuder jag på en och annan rapportering längst resvägen...?! :)

Smuttar på ett glas vitt nu såhär efter en sen middag, ska ta en sväng om till med packningen och sedan ägna resten av kvällen åt mys med min älskade...

Allt gott!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0