Gryning

Go´morron, go´morron!

Uppe med tuppen för att förhoppningsvis vara så trött att jag slocknar praktiskt taget direkt jag kliver på tåget ikväll, och sussar som en liten sten.

Lite ärenden som ska avklaras ute på stan idag, packa det sista och sedan ser resplanen ut som följer;

Buss, Lse--->Ume 18.20-20.20
Tåg, Ume--->Gbg  20.46-10.52

...jag hoppas det håller.

Just nu säger dock magkänslan; vill inte, vill inte, vill inte..!
Inte för att jag direkt kommer att sakna Lycksele som stad, och definitivt inte snön, men jag kan ändå inte påstå att det känns så lockande med alternativet Götet...

Käre far kokar morgonkaffe, jag ska strax sätta mig med en kopp och bara mysa en stund innan det är dags att börja dagen på allvar.

På återskrivande!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0