Bio-mys

Japp, kritikerna hade rätt!
Kan inte mer än hålla med om de rosor som av olika filmrecencenter delats ut till The Social Network.

Nerkrupen i biofötöljen, med min kära Johan vid min sida, mumsades det på take-awaymackor och godis.
Mörkret sänkte sig i salongen och historien om uppkomsten till det numera så förgivettagna Facebook kunde börja....

 Hellu!

Snabb, intressant och fascinerande är tre ord som beskriver filmen bra enligt mig, samt även en eloge till hur man kan göra en så underhållande story om något som faktiskt kan te sig rätt tekniskt komplicerat och...nördigt. ;)

Definitivt en film jag rekommenderar Er att se!
Betyget?
4 stycken bamse-poppade popcorn av 5 stycken möjliga.



Annars har jag återhämtat mig något sånär efter Lördags-festligheter med utgång där ny pub testades, och Söndags-mys med frulle i stan och filmtajm hemma i soffan.

Den "nya" veckans andra dag lider mot sitt slut.
Vardagen är åter ett faktum och har hittills mest handlat om timmar av arbete och hårda pass på gymet.
Dock har kulorna trillat in på kontot och det är halvlek imorgon...kunde varit värre ;)

Tisdag...check!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0