Lycka!

Vilken Fredag det är!
Såhär hemma i landningen mellan en After Work på Hard Rock och kvälls-öl på Paddan...

Nytt, nytt, nytt...den aktuella väntan går mot sitt slut och nya tider stundar!

-Nya skor (tack älskade Johan för den fina presenten!)
-Ny väska
-Ny lägenhet (kontraktskrivning imorgon!)
-Nyare lägenhet efter den föregående stundar..! (You´ll see ;) )
-Nytt kontrakt (som kan innebära ofattbara möjligheter för min kära Johan!)
-Nytt jobb...för mig...börjar på måndag!

Ketchup-effekten...eller effekten av det Väntade besöket i Söndags (som jag lovar att återkomma till) återstår att se...
...men vilken lyckans tid det är nu!
Och ja, för att få vara egoistisk...men vi är såå värda det!
Man sliter, man kämpar, man biter ihop, man hoppas, man slutar aldrig drömma...och så till slut händer det!
Jag tackar ödmjukast och tar emot.

ALLT, allt, allt det godaste gott önskas Er!

// Maryly

OCH...TACK för alla tum-hållningar! ;)



Nya sköna sneakers


Finfina gratulations-blommor av min älskade, en Mojito och Purple Haze att skåla i...och glädje!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0