Mulet

Regn och rusk, tunga gråa skyar, hårda kyliga vindar och en riktig innesittardag är vad den här Söndagen har att erbjuda.
Är hösten redan här, eller finns det fortfarande hopp..?

Sen start på dagen efter en fantastiskt lång sovmorgon, så många timmar och så sent in på dagen har jag nog inte sovit på flera år...men det behövdes antagligen.
Drömde underliga drömmar om stora verkstadslokaler, bilindustri, arbetare i blåställ, möten med gamla bekanta, transporter med häst och båt (?!), samt en inspelning av en Roy Andersson film...
Inte ens lönt att försöka tolka vad alla dessa tokigheter eventuellt skulle kunna betyda.

En kall promenad till stora ICA Fokus för att handla lite nyttig middag, och mycket onyttigare godsaker att socker-chocka kroppen med.

Det är verkligen en perfekt kväll att kura ihop sig för filmmys i soffan, och så får det bli.
På med mys-outfiten och så dukar vi upp alla smarrigheter!
Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag är sugen på att se...antingen en feelgod-film (skulle nog behövas), eller så en lite otäckare thriller som matchar det gråa vädret?

Helgen som passerat har varit grymt trevlig, och Söndagar (party-poopers) hör verkligen inte till mina favoritdagar...därför känns det bara bra att det imorgon vankas en ny vecka med bara några dagar av arbete innan semestern äntligen stundar!




// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0