Avatar 3D

Fredagskvällen var en lyckad historia med en runda på stan och supergod After Work på Hard Rock Café, innan det var dags att bege sig till Bergakungen för en efterlängtad filmupplevelse.
Och vilken filmupplevelse det blev!



På med 3D-glasögonen, mysa ner sig i fotöljen och resan kunde börja!
En helt otrolig filmvärld presenterades, en värld som man bokstavligen steg in i med hjälp av 3D-tekniken.
Hur ska jag någonsin uppskatta en "vanlig" biovisning lika mycket efter det här..?!

Jag kan erkänna att de "gamla vanliga" klyschorna fanns där och att filmen är något förutsägbar, men jag verkligen älskade den vackra berättelsen och budskapet...och fick stundtals kämpa mot tårarna som ville rulla fram där bakom glasögonen.
Avatar i 3D rekommenderas starkt, och jag ger den 4 st stora och smörlena popcorn av 5 st möjliga!



Lördagen bjuder nu på en brunch och en runda i staden, sedan hem och fixa lite finfin middag...och vad kvällen har att erbjuda återstår att se..?! ;)

/ Maryly

DAGENS;
-The new black

 3D-glasögonen ;D

 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja visst va den fenomenalt bra?! Vi såg den tyvär som vanligt men den är de bästa jag sett på länge, o de va samma med tårarna! Men ja satt breve nå hormonstinna som satt o grymta så de va bara o hålla god min ;) puss o kram

2010-01-16 @ 23:08:22
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0