Alla Hjärtans Dag!

En dag då kärleken hyllas!
Ett utmärkt tillfälle att visa sin uppskattning för någon speciell, men hyllningar till kärleken och kärleksfulla handlingar betyder minst lika mycket under årets övriga dagar också...



Dagen till ära startade jag med att smyga upp ur sängen och förbereda en liten romantisk överraskning åt min älskade Johan.
Det blev en lyckad Alla Hjärtans Morgon innehållande bland annat;

- Liten present på sängen
- Skön musik och massa levande ljus 
- Bubbelbad med en uppiggande fruktdrink och chokladdoppade jordgubbar
- Brunch med massa göttigheter så som; kaffe och juice, frukt, toast, bacon och äggröra, samt underbart smarriga american pancakes med lönnsirap, bär och grädde.

Så underbart gott! Och vilken lyx man kan ställa till med hemma bara man anstränger sig lite :)

En vacker blomma och present blev jag i gengäld överraskad med.
Ett smycke från Thomas Sabo, änglavingar, med budskapet "du är min ängel..."
Min Johan, världens bästaste <3

Skymningen sänker sig och kvällen fortsätter i ett lugnt tempo...tacksam för en fin dag och önskar kärlek till alla!
Happy Valentine´s Day!

// Maryly


Kommentarer
Postat av: Sofie

Se vilken lyckad dag det blev.. du som inte hade någon plan alls när vi träffades i veckan. :)

2010-02-14 @ 23:24:14
URL: http://fancyfacts.wordpress,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0