Friday-frippad

Friday I´m in love!
Ja så är det verkligen, denna efterlängtade start på helgen efter en vecka fylld med upp -och nedgångar...
(thank god för vardagskvällarna...och 4-års dagen inte minst!)
MEN...helg och ledighet bidde det så tillslut, även denna vecka.

Sprang (Jo, faktiskt...med tanke på lite tidsbrist) från jobbet och raka vägen till frisörstolen på Salong Unik!
http://salongunik.se/

Där fick duktiga Maria ta hand om mitt arma barr...
Tona det i en ny fräsch brun nyans, klippa lite, och fritt fram att stajla det efter behag :)
(hon lockade och tuperade det ca 20 cm kortare...nytt, men kul!)
Jag blev, as usual, nöjd med resultatet...om än det var en oväntad stajling och en fundering på om jag ska tona det mörkare ändå..?
Hmm...

Mötte upp med min käresta efter salongsbesöket och vi tog ett gott glas på mysiga Soho helgen till ära.


 Jag nyfrippad på Soho :)

Efter det goda glaset blev det hemgång, mysa upp lyan och fixa lite god middag.

Hade slagit på tv:n med Idol, som ikväll sändes från vårt kära Göteborg, följde det lite "halvt om halvt" och blev väl inte direkt överraskad över att Jay stod som självklar vinnare...hårdrocken lever vidare! ;)

Lite kaffe, chokladpraliner och nu vankas det mys i soffan framför.......?

Sovmorgon imorgon känns efterlängtat.
Min älskade jobbar helg då inventering står på schemat, och jag ska  nog ändå försöka ta mig ut på stan i något sånär god tid för llte julklapps-shopping (det börjar närma sig nu!) och diverse tillbehör att fixa ihop en mumsig middag på.

Konsert vankas det också imorgon, en födelsedagspresent från mig till Johan, på Brewhouse.
Soilwork on stage och sedan kan kvällen/natten sluta hursomhelst...?!


http://www.brewhouse.se/index.php/arena/events/133-pk-musik-och-kultur-bolaget-presenterar-soilwork-all-that-remains-caliban-och-fler


Men nu, som sagt, sköna soffan...

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0