To Do

Åh, idag var det näst sista jobbardagen för året...och vad som kanske är än så mycket bättre är att imorgon, dvs sista jobbardagen på året, så fick jag av min snälla chef beviljat till att bara jobba halv-dag...yeeeyh! :)
Passade alldeles perfekt eftersom det är mycket som ska hinnas med på, som oftast, liten tid.

Det nya året med Nyårsaftonens festligheter närmar sig snabbt.
Planen är att starta tiiidigt från GöteborgFredag för att bila upp till Stockholm och det "helg-paket" som väntar;

* 2 nätter på hotell mitt i city
* Mysigt rum
* VIP på rummet 
* SPA-besök
* Nyårssupé
* Entré till Skansen och fira tolvslaget
* Nyårspartaj
* Hotellfrukost

...och sedan lite roligt "dagen-efter-hitte-på"

Jag säger det igen...jag längtar!



Har börjat packa väskan lite smått, aningens panik då jag ännu inte helt säkert har bestämt min outfit till festligheterna (!!!)
På Skansen blir det täckisar (nedskickade från Norrland), så det var ju lite lättare...men en party-blåsa...och skor..?!

Sedan är det lite ny toning av håret, manikyr och pedikyr i passande nyårs-lack, samt divrese nödvändigheter och "bra att ha" grejor jag måste komma ihåg att hinna med...och bubblet, inte glömma bubblet!

Ja, ni förstår ju att det kommer att vara fullt ös imorgon med andra ord... ;)

Den lilla svarta är ju ett säkert kort iof, dock inte den på bilden...


Har även putsat upp lite silversmycken och tänker nu återgå till att bocka av lite andra göromål från listan innan sängen stundar.

Tänkte bland annat försöka fundera ut någon form av personlig årskrönika över 2010, detta händelserika år som hittills (det är ju faktiskt ett antal timmar kvar) kanske inte hört till de allra bästa årgångarna, men långt ifrån det värsta...

Näe, dags att samla tankarna och få något uträttat...here we go!

// Maryly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0