Annandag & en annan dag

Så...gott folk...då var julen 2010 över.
Kvar återstår nu bara minnen...och en hel del rester från alla de göttigheter som avnjutits ;)

Annandagen

Och ja, jag lyckades ladda om inför racet ute på Mellandagsrean.
Lyckades dock knappt överleva denna enorma anstormning av människor som knuffades och gruffades inne i butikerna över de åtråvärda fynden.
Helt slutkörd efter några intensiva timmar i vimmlet gav jag upp, men inte helt lottlös.
Två nya kjolar shoppades, ett par örhängen och några julklappar som byttes.

Resten av eftermiddagen och kvällen spenderades i tv-soffan med skumtomtar och lite lätt jobb-ångest.




Idag

Tillbaka till vardag, tillbaka till verkligeheten...ja, det vill jag lova!
Stora latten på väg till jobbet och ett tappert försök att inte gäspa bort hela dagen...

Jobbigt, men ett ack så välbehövt, pass på gymmet.

Hemma, har ätit middag och gör just inte mycket mer ikväll...
Möjligtvis ångrar att jag inte tog de där extra dagarna julledigt..?

Men, det funkar.
Trots allt så går vi mot nya tider, och om endast fyra dagar beger jag och Johan oss upp mot den kungliga hufvudstaden för att ringa in det nya året!
Nedräkningen är ett faktum.
Längtar!

Puss på er och god fortsättning!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0