4-års dagen!

Igår, Onsdagen den 1:a December, så firade jag och min älskade Johan fyra år tillsammans!


På morgonen hade jag överraskat mitt hjärta med att göra i ordning en presentpåse med ett fint kort och lite olika godsaker att götta sig med; smoothie, baguette med skagenröra, dounut fylld med vaniljkräm och en påse godishjärtan i varierande smak...riktig arbetarfrukost ;)

Själv fick även jag ett fint kort, en vacker bukett blommor och en hint om fler överraskningar till kvällen.
Vad jag bara ville att jobbardagen skulle passera...
...och det gjorde den tillslut.

Kom hem, tände massor av levande ljus, satte på mysig musik, korkade upp en flaska med bubbel och dukade fram mumsiga chokladpraliner och en present till honom på bordet.



Det blev uppskattat av min kära, som i sin tur även hade två (!) jättefina presenter till mig!
En Thomas Sabo-berlock, mitt totem, en liten katt och en av mina absoluta favoritparfymer:



Dagen till ära begav vi oss också ut i vinterkylan för att äta en finfin middag på en restaurang i Linné.
Vi skålade i ett gott glas bubbel, njöt av den goda maten och att bara få sitta där och mysa tillsammans...


 Mums!

Innan vi sedan begav oss hemåt igen så hann vi med en sväng förbi en pub, på vilken vi lyssnade till tonerna från en trubadur och höjde ännu ett glas för oss!

Fyra underbara år har passerat.
Så mycket som hänt.
Livets bergochdalbana, med både höga toppar och djupa dalar...
...men vi färdas på resan tillsammans, och det finns ingen jag hellre skulle göra det med än min Johan.

Är tacksam över en underbar kväll och förväntansfull inför framtiden :)

// Maryly





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0