På återseende!

Dagarna passerar, som sagt, alldeles för fort förbi.
Sista natten, i alla fall på ett tag, hemma på Granitan och det skär i hjärtat...

Efter en härligt solig gårdag har molnen hopat sig på himlen idag, regndroppar fallit och stoa pölar bildats längst vägarna.
Det luktar höst ute.

Tog en tur med bilen upp till Betsele för att hälsa på Anki, Niklas och pojkarna...ännu ett kärt återseende!
Pratade och uppdaterade varandra om det "senaste", myste med en kopp kaffe och varma kanelbullar, avbröts då och då av pojkarnas vilda lekar och en jätteduktig och stolt Alvin som visade att han minsann lärt sig cykla!


Duktiga Alvin & lillebror Kasper kan minsann han också!

Lika roligt som det är att mötas igen, lika tråkigt känns det att ta farväl.
Jag önskar alltid att det fanns mer tid...

Hemma efter en runda på stan så kände jag mig lite rastlös och bestämde mig för att fylla på i frysen lite åt mamma och pappa med lite småkakor.
Bakning och massa goda småkakor blev det, många av dem kom aldrig så långt som till frysen utan hittade istället vägen direkt ner i min mage ;)

Annars har vi mest tagit det lugnt och umgåtts ikväll allihopa, plockat och packat i ordning resväskorna, kollat igenom bilen och förberett för morgondagens avresa.
Roadtrip söderut är det som gäller nu.
Dock kommer inte allt för många mil att avverkas då första stoppet blir i Umeå, där vi tar en heldag ute i staden (kanske kväll också?!) och spenderar natten i storebrors lägenhet.
Skönt att sedan tidigt på Fredagen bara kunna bege oss rätt ut på E4:an och raka spåret ner till Stockholm.

Tack Lycksele för denna gång, på återseende!

// Maryly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0