Om igen...

Måndag, måndag, måndag.
Jobb, jobb, jobb.
Gym, gym,  gym.

Sitter och mumsar på en skumbanan och funderar på vilken ny färg jag ska ta och lacka naglarna i?
-En världslig sak.

Funderar vidare på om jag borde ta och boka en tid hos frissan snart för att fixa barret, kanske i någon helt ny färg/längd/stil?
-En inte fullt lika världslig sak.

Funderar även på om jag ska ta mig i kragen och göra en seriös uppdatering och piffning av mitt CV, för att försöka söka mig till ett projekt jag tror skulle vara intressant att vara inblandad i?
-En inte alls så världslig sak.

Funderar, funderar, funderar.



Ny vecka, nya tag och nya kaffekoppar att svepa.
Seg i starten och har inte smidigt nårgra mer avancerade planer för kvällen än att kanske se en film, för att kompensera för nederlaget med gårdagens...
Kanske skulle man bara nöja sig med att njuta av en god bok eller eventuellt skriva några rader själv?

Mörkret har sänkt sig, luften känns kall och "höstig".
Jag tänder några ljus, kokar the, och kryper ner under mysiga filten i vänta på...inspirationen eller sömnen.

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0