Fredagskväll

Mmm...finns inget så gott som choklad i denna värld!
Sitter och avnjuter lite "rester" från godispåsen samtidigt som jag lyssnar på Bandit Rock Stockholm -det enda rätta! ;)

Jobbar-veckan avklarad...flexade ut lite tidigare...Fredag...check!
Mötte upp med Johan i stads-vimmlet och begav oss iväg för en schysst After Work.
Tittade in en sväng på Excet, men kom snabbt överens om att det kändes lite för sunkigt för min och min käras smak, och upptäckte istället (till vår stora lycka!) att härliga "stam-haket" Hard Rock hade sin sedvanliga AW på menyn igen efter sommarens uppehåll...som vi väntat, som vi vi njöt ;)

Hemma och funderilurar ifall jag, vi, ska orka ta oss ut ännu en sväng för att besöka "the old neighbourhood" -Lunden med hemtama Paddan...får la se hur det blir med det...?!
Men grym stämning är det i alla fall där som oftast, och alltid träffar man någon som man "känner", det är så säkert!

Fundelilurar också om det kommer att ske någon kommande Kräftfest inom kort?
Hade alltid de härligaste kräftfesterna i norr och...ja, jag saknar det.
Om inte annat får jag nog själv se till att styra upp något snart...med party-hattar och "hela-kittet" ni vet.
Men tills vidare njuter jag vidare av Fredags-kvällen...

Trevlig helg!

// Maryly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0