Onsdags-chil(l)in´

Uj,uj...proppmätt efter världens kanske godaste Chili Con Carne...massa mycket i grytan och spicy ska det va!

Trött också, så väldigt trött...
Timmar av arbete avklarades bara för att sedan komma hem och sätta igång med storstädningen av lägenheten.
Städhjälp? Ja, tack.
Jag fattar inte hur "alla" hinner med allt det dom verkar hinna med jämt och ständigt...?!

Hade egentligen en plan för kvällen.
Antingen så skulle jag och Johan gå på bio och se filmen Inception (som vi skulle sett redan för x-antal dagar sedan!), eller så skulle vi dra till Liseberg för att kolla på The Ark.

Men klockan har tickat iväg alldeles för fort, och jag är helt slut...så det får nog bli soffan för mig resten av den här kvällen tyvärr.

Mörka moln tornar upp sig på himlen, de har legat och lurpassat hela dagen.
Växlande sol och regn...och solregn med regnbåge.
Kalla och varma vindar om vartannat, vädret är knas.
Personligen hoppas jag på lite (mycket) muller och blixtar såhär till kvällsstämningen ;)




Om jag orkar hålla mig vaken så tänkte jag titta på en dokumentär på TV4 senare ikväll, Heaven´s Gate -domedagssekten heter den...och med tanke på vad man redan vet om den skaran så lär ju även den dokumentären innehålla en hel del knas.

Nu tänker jag dela en god kall med mannen i hushållet, vara nöjd över att mer än halva jobbarveckan är avklarad, smida framtida planer och ha en riktigt go´kväll...önskar Er detsamma! :)

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0