Tisdags-ting

Sov en orolig sömn natten till idag.
Vinden ven runt husknutarna, regnet piskade mot fönsterrutorna och knarrade knakade ljud jämrade sig ut i nattmörkret.
Vaknade både en och flera gånger från skrämmande drömmar, samt för att stänga igen ett par av våra halvöppna fönster som jag nästan trodde skulle ge vika.
Höststormen tog Göteborg i besittning.

Har avklarat dagens arbete och kvällens städning.
Sitter mätt och belåten efter en god take-away-middag och ska snart ta och mysa ner mig i soffan för lite filmtajm som passar perfekt till den oroliga väderleken utanför...

Surfar vidare på nätet lite först.
Kollar in min förhoppningsvis kommande telefon, är riktigt sugen...
Kanske till och med så sugen att jag sitter uppe till midnatt då lönen trillat in på kontot och beställer den omedel bums...?! ;p

Mycket som lockar nu, inte minst när kontot är påfyllt, och tro mig...önskelistan kan göras  lång, längre, längst!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0