Talande papperskorgar & Tysta bord

Sol och värme!
Vilken härlig Lördag, då det inte känns som att sommaren helt släppt taget än...

Passade på att sova några timmar längre efter en sen hemkomst från en supertrevlig festkväll hemma hos Andy och Sun igår. Den tog bra...och tack för det alla inblandade! ;)

Begav mig sedan ut i Kulturkalas-vimlet med små happenings i stadens alla hörn och varenda göteborgare ute på gatorna.
Vad är kultur?
Ja, det kan man ju fråga sig när man stöter på "talande" papperskorgar och även kan lyssna till hur ett tyst bord låter... (borde inte det vara tyst...usch va tråkig jag var nu ;p )

Var på biblioteket och lånade en bok, tog en god fika på café Le Pain Francais Vallgatan, fönstershoppade lite och strosade runt på International Street Market på Gustav Adolf´s Torg.
På marknaden fanns allehanda godsaker för både provsmak och inköp, jag ägnade mig mest åt det förstnämnda.




Hemma igen med lite gott bubbel och en gubbe i glaset.
Ska strax börja förbereda middagen och senare åter bege mig ut i Kulturkalas-vimlet tillsammans med alla glada by night :)

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0