Söndags-sorti

Ett gott avrundande på Lördagskvällen blev det med en underbar middag på Farelli´s http://www.joefarelli.com/ och drinkar i Göteborgsnatten!

Vår meny bestod av;

* Vitlöksbröd
* Rib Eye Steak & Pollo formaggi
* Classic Cheese Cake & Tiramisú

Gott gotteligott!
Ett trevligt och avslappnat ställe att dinera på, utan att för den skull kännas för avslappnat, helt perfekt matchat för vår kvällsstämning...och inne på herrtoaletten kunde man (fick jag berättat för mig...och bild bevis) tydligen slänga en liten drill på Mussolini :p




Söndag
och sovmorgon.
Brunch ute på Fröken Olsson och lite strosande runt i staden och i affärer.

Lugn hemma-kväll med fantastisk näringsfattig, men desto mer kaloririk middag.
Varma mackor, chips, muffin, godis, läsk...you name it!
Det blir hårt på gymmet imorgon vill jag lova... ;)

Bänkad i soffan för att titta på kvällens film; Clash Of The Titans.
Jag försökte verkligen med att ge den en seriös chans till en början, men har nu satt mig här vid datorn för att skriva blogg istället. Följer dock med lite lätt med några ögonkast mot tv:n, men nja...den lockar mig inte speciellt mycket.
Känner mig snäll och ger den ändå 2 stycken stackars popcorn av fem möjliga, mest för deltagandet av några bra skådisar, fotot och lite trevliga effekter.




En härlig helg lider så mot sitt slut och imorgon tar en ny vecka sin början.
Livet rullar på...

Skön Söndag till er!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0