Fredags-feeling

Sitter och återigen och lyssnar igenom Iron Maiden´s nya album The Final Frontier, speciellt lyssnar jag på -och lär mig texten till låten When The Wild Wind Blows som har kommit att bli min nya förälskelse...alltid är det någon man fastnar lite extra för såhär efter några genom-lyssningar ;)
Ett grymt album är dock vad det är!


Tack Steve för att du som oftast refererar till filmer...ska se den as soon as...

Jobbar-dagen förflöt allt annat än smidigt...kändes som att varje ärende man tog sig an hade sin lilla "jinx" att bjuda på.
Men det gick...och med ett gott humör till trots så klarar man i alla fall de flesta svårigheter och irritationer...

Gött var det ändå att ta sin bonus-timme och bege sig ut i stadsvimlet.
Och vilket vimmel det var!
Kryssade mig fram genom konto-påfyllda människor i Nordstan för att kunna shoppa liiite av det som stod skrivet på inköpslistan, samt möta upp med Johan då han slutat jobba.

Gött var det också att sedan skingra sig från massorna och dra på, vad som nu nästan kan kallas tradition, After Work på Hard Rock Café.
(Jaaa, vi kanske ska testa något annat nån Fredag...kanske...)
Andas ut, lite uppdaterande av senaste nytt och en skål för helgen!



Relativt lugn kväll annars...blev en sväg förbi "Dubban" också innan vi tog vårt förnuft till fånga ;p

Blir en tidig start imorgon med en tripp tll Lager 157 , Gällstad, för att beta av shopping-listan...eller för att bara göra en liten "spontan-tripp" om inte annat...
http://www.lager157.com/ 
Ser fram emot det! :)

Nu ska jag kolla upp en sida med singback på nätet för kommande projekt (!), samt ett restaurang-förslag till morgonkvällens middag ute...
Underbara Fredag, underbara helg, underbara ledighet!

// Maryly





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0