What´s Up?!

Lite Onsdags-feeling är det allt när solen skiner och vårkänslorna gör sig påminda igen efter några gråa dagar.

Påskhelgen som passerat var ett underbart avslappnat avbrott från verkligheten med god mat (frosseri!), lata dagar, festliga kvällar...och framförallt gott sällskap!
Ack så välbehövligt...

Tillbaka till verkligheten.
Nuvarande vecka påbörjades med en förvirrande lokalisering av dagar och planering inför kommande händelser.
En rätt hektisk period råder i vårt lilla hushåll, jag har haft fullt upp med lite extrajobb som skönhetskonsulent för ett marknadsföringsföretag, och även kommit igång med den egna lilla hobbyverksamheten som hälsokonsult vid sidan av...intensivt, men kul!

Imorgon är det leverans av varor till kund som gäller, sedan ska det också hinnas med en intervju för ännu ett potentiellt arbete...
Många små projekt att involvera sig i -och hålla ordning på har det blivit den senaste tiden, men jag tror det passar en rastlös själ som mig riktigt bra...i alla fall i väntan på ett heltidsjobb som jag verkligen vill ha och är beredd att satsa helhjärtat på.

Min kära sambo ska ut och leva rockstjärneliv när Amaranthe drar ut på turné med de gamla rävarna i power metal-bandet Kamelot den kommande veckan...så där repas, fixas och trixas det för fullt!
Första spelningen äger rum på Trädgår´n nu på Lördag den 10/4...don´t miss it!



Jag tycker verkligen det är jättekul att min älskade Johan sticker ut och lever sin dröm, men har inga planer på att vara den "hemma-sittande" gräsänkan...nej, jag förenar nytta med nöje och kör min egna lilla turné norrut till Lycksele för att arbeta och umgås med familj och vänner! :) 

Strax kommer Johan hem från kvällens photoshoot och jag ska ställa mig vid spisen (...oj, det där var hemmafru varning!) och laga en god kycklingrätt till middag.
Nedan bjuds på lite bilder från dagarna som passerat...

Allt gott!

//Maryly


Påskmiddag med allehanda göttigheter...godisfyllda ägg & presenter...vit chokladkladdkaka med färska jordgubbar till efterrätt...perfekt!


Mitt ägg innehöll (choklad, såklart!) favorit-pralinerna & samlar-berlock


Promenad nere vid hamnen på Påskdagen

  
En fika & mysig bio på Annandag Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0