Deklarera...inte mera

Liten fix -och trixar dag.
Knep och knåp med deklarationen och tillhörande bilagor som skulle korrigeras och skickas in, frustration över deklarationshjälp till mamma med avdrag och ändringar som omöjliggjordes av bortappat lösenord..(!)
Men det mesta brukar ju som vanligt lösa sig i slutändan och nu är det hele undertecknat och inskickat...check!
Och pengar tillbaka blir det också minsann :)



Soft fredagskväll som spenderades hemma hos Jimmy med musik, en god kall, och många uppdateringar!
Åh, vad jag uppskattar att komma upp hit och vara en del av gemenskapen igen...även om det så bara är för kortare stunder...



Nu kollas Seinfeld avsnitt på tv:n, jag sitter uppkrupen hemma i soffan, tidig start imorgon.
Lite som skall hinnas med under dagen innan det återigen är dags att bege sig av söderut.
Imorgon är resdag...så snabbt den kom.

Jag kan inte precis påstå att jag längtar till att åka härifrån, men däremot längtar jag efter Johan...mycket.
Har fått rapporteringar över telefon att de landstigit i Sverige och bilat från Stockholm till Oslo där de nu har en ledig kväll innan morgondagens stora avslutande konsert.
På söndag ses vi hemma i Göteborg igen, mycket som ska berättas...men mest av allt längtar jag bara till att få vara...tillsammans.

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0