Ladda!

Några snabba rader innan det börjar bli dags att ladda inför kvällen festligheter på Trädgår´n där stoltheten min intar scenen tillsammans med de övriga i Amaranthe!

Lite lätt stressig dag med allt som ska fixas innan resan till norr imorgon...
(Och tro mig...det är faktiskt inte mina nerver som är i värst gungning den här gången! ;p)
Tack och lov så får jag "lifta" upp med Johan och grabbarna till Stockholm, och sedan vankas en drygt nio timmar lååång bussresa upp till Umeå.
Väl i Umeå ska det väntas i över tre timmar innan bussen (som tar ytterligare två timmar) avgår till Lycksele...
Det finns ju skönare sätt att spendera sin tid på, men det är absolut värt det för att äntligen få träffa de nära och kära igen!

Hade tänkt ta en promenad ut i solen tidigare idag och gå förbi Svenska Mässan för att spana lite på den stora (antagligen) massan av folk som förväntansfulla söker till Idol, men det har tyvärr inte hunnits med.
Dock har jag hört rapporter utifrån som skvallrar om att det är mycket folk i farten i Göteborg idag!

Har fyllt ett glas med bubblor och inser att jag borde sätta i gång med att fixa i ordning mig själv nu inför kvällen.
Ny rockig party-outfit...känns alltid bra ;)
Ska även hinna möta upp med en annan blivande "rock-gräsänka" och ta ett glas innan vi går iväg och supportar våra karlar, riktigt roligt ska det bli...så nu kör vi! ;D

Önskar er en härlig lördag!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0