Softisch

Morgonkaffe, tidningen, strålande sol ute på altanen och en efterhängsen katt som vill gosa...en bra start på en Tisdag!

Det norrländska lugnet råder fortfarande.
Lite halvjärtat arbete på förmiddagen, en promenad in till centrum.
Lunchade med storebror och hans kollega från SVT som tillfälligt var i stan för ett reportage till Uppdrag Granskning, kul att hinna ses även om det bara var för en kort stund!
Träffade Anki och bokade in middag hemma hos henne senare i veckan, kollade läget i några butiker och shoppade lite smått och gott att ta med hem till hushållet i Göteborg.

Middag, tv-mys och kvällen har varit...soft.

Funderar över denna nästan komatiserande trötthet jag befinner mig i.
Fascineras över den otroligt avslappnade känslan som infunnit sig i mig.
Vem tryckte på knappen?

Min kära mor påpekar "miljöombyte" och "hög luft" som orsak..?

Sängen stundar.
Meddelande från Finland om en lyckad spelning och kul kväll.
Blandning av glädje, saknad och längtan...

Sweet dreams

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0