Resdag

...eller okej, kväll och natt är det väl egentligen som gäller.

Som vanligt så går tiden alldeles för fort, och klockan 19:40 ikväll påbörjas resan från Lycksele till Göteborg.
Många långa timmar blir det...
Ankomsten till Göteborg beräknas ske klockan 10:52 imorgon OM (och verkligen OM!) tåget lyckas hålla tidtabellen...det har ju aldrig hänt de gånger jag åkt tidigare, men man kan ju alltid hoppas på en positiv överraskning den här gången ;p
Tack och lov för sovvagn säger jag bara! Och för att jag har en bokad plats!
Man vet ju aldrig...med all denna aska som svävar i luften så kan det mycket väl vara riktigt mycket folk med på tåget ikväll.

Uppe långt före tuppen var jag i alla fall i morse!
Lite sista-minuten-saker som skulle ordnas, och så hoppas jag på att genom att stiga upp tidigt vara så rejält trött så att jag kan sova som en "klubbad" under resans gång.
Just nu känns det inte som en alldeles suverän taktik att rekommendera när ögonen svider och en huvudvärk knackar på bakom pannbenet...

Sista spelningen på den här turnén för Johan och gänget i Amaranthe, Sentrum Scene i Oslo får se upp ikväll!
Rapportering via telefon om ett grymt laddat band som verkligen kommer att ge ALLT och bjuda norrbaggarna på en show de sent kommer att glömma! Hell yeah! ;D

Har nyss avslutat en god middag tillsammans med mina älskade föräldrar och spenderar timmarna fram till avresan med att umgås med dem...

Allt gott denna lördagskväll!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0