Tanzen

Sitter och myser i soffan framför säsongsstarten av Efterlyst, och efter detta är det dags för True Blood denna twistade serie som jag beslutat mig för att ge ytterligare en chans då jag inte riktigt kan bestämma mig för vad jag tyckte om den efter att ha sett starten förra veckan...eller om jag tyckte om den..?

En tidig start på dagen för avresa och plugg i Borås, sedan vankades det ett danspass direkt efter hemkomsten till Göteborg.
Ett fantastiskt roligt danspass!

Det kändes lite spännande...och smått nervös var jag också till en början där jag stod framför spegeln i salen, med stela muskler och omgiven av okända människor.
När musiken och koreografin sedan drog igång släppte dock det mesta...inte tänka så mycket, bara känna.
Fullt ös och dans med inslag av mambo, funk och 90-tal :)
Visst, det märks att det var ett par år sedan man dansade och den personliga koreografin var lite bristfällig här och var...men det var längesedan en timma gick så fort och så underbart att åter bli påmind om hur otroligt kul det är med dans!
It´s a keeper! ;)

Idag är det även en vecka kvar till den efterlängtade London-resan..!

//Maryly

DAGENS;
-Love it!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej :)

Hur ser det ut för dig nästa vecka?

vad sägs om att besöka Eventdagarna med mig den 9-10 sept? www.eventdagarna.se



Hör av dig!

2009-09-03 @ 11:49:17
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Inger

Hej M!

Låter verkligen kul! Om man u nödvändigtvis måste motionera (och det måste man ju!) så är dans ett roligt sätt att förena nytta med nöje. Försök få med han-som-du-delar-köksbord med också! Det kan han behöva!

Själv när jag en het deöm om att lära mig riktig, argentisnak tango...

Kram/I.

2009-09-03 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0