Monday blues...

Denna dag kommer inte att gå till världshistorien som en av de bättre.
Otroligt seg start på en ny vecka och från det att jag steg ur sängen tidigt imorse så har känslan av att all energi kramats ur mig som smutsvatten ur en gammal disktrasa infunnit sig.
Måtte det vända imorgon...

För att underhålla mig och för att försöka ta mig ur denna måndags-melankoli så har jag, efter avslutad dag i Borås, varit på gymmet och svettats, pysslat lite saker här hemma, samt bakat en dubbelsats med mumsiga kolakakor.
Lite tv-tittande har det också blivit...och nu var det slut på reklamen på 3:an och jag ska återgå till att roas av de svenska Hollywoodfruarna...debatten om Anna Anka är jag alldeles för trött i hjärnan för att orka ge mig in i ikväll...

Peace Out

//Maryly

DAGENS;
- Underhållning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0