Lördagsmorgon

Men, vad gör jag uppe redan klockan 08:00 denna lördagsmorgon kan man fråga sig..?
Ja, det kan man faktiskt, för trött är jag och har inget som egentligen hindrar mig från att krypa ner i sängen igen och somna om...

Men eftersom gårdagskvällen blev relativt lugn så tänkte jag ta tillfället i akt att stiga upp tidigt idag för att ta till vara på så mycket som möjligt av denna lediga lördag, då även en massa ärenden på stan behöver avklarars.
Att också solen strålar från en klarblå hösthimmel gör det hela så mycket bättre!

Gårdagens besök på Modelhouse pågick i lite över tre timmar och var faktiskt riktigt roligt!
Jag blev behandlad nästan som en liten prinsessa då jag blev mottagen av vänliga människor, snyggt sminkad och stylad, samt lekte loss under själva fotosessionen.

Jag hade en önskan om att inte ta så många av de här "normala" (och i mitt tycke lite halvtråkiga) modellbilderna, så med egen kreativitet och fotografens vägledning riktade vi in oss på bilder åt det mer reklam-lika hållet.
Snubben som fotograferade var hur cool som helst, och det var inga problem att efter några bilder glömma bort den lilla gnutta av nervositet som infunnit sig i magen innan det hela skulle börja.

Två ombyten hade jag med mig för att fotas i, ett lite "finare" och ett rockigt, och när bilderna var knäppta fick jag sitta ner för att titta igenom dem och välja några av de jag ville behålla med mig därifrån.
Några kronor fattigare, några bilder rikare, och med en rejäl boost av självförtroendet från människor med servicemind på topp, var det sedan dags att lämna studion för en kväll hemma med middag, bubbel och lite fredagsmys! :)

Nu vankas det en varm och upfräschande dusch, sedan är det dags att ta tag i -och bara njuta av denna underbara lördag!

//Maryly

DAGENS;
- Bilder

Har ju inte hunnit med så mycket dag än, så jag bjussar på några bilder från gårdagens photoshoot bara...






Kommentarer
Postat av: malin björk

Jag håller med dig, du gjorde rätt i att göra lite roligare bilder. Alla tar ju såna bilder nu förtiden. Dina blev ruggigt bra!

2009-09-19 @ 17:18:00
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0