London here we come!

Tomorrow, tomorrow...bär det iväg till den engelska hufvudstaden! :D

Har spenderat dagen i hemmet med lite plugg, plockande och packande, samt tappert tvingat i mig diverse huskurer mot krassligheten.
Känner mig faktiskt lite piggare nu såhär i kvällningen, men om det beror på att resnerverna ligger och vibrerar utanpå kroppen eller ej vet jag inte riktigt... ;p

Ständigt denna resfeber...och alltid då det ska till att transportera sig upp i luften med flygplan...
Huuuga, denna flygrädsla blir tyvärr inte bättre med åren...snarare tvärt om, men jag kan ju inte låta rädslan styra mig och försöker istället se till att uppehålla mig med andra saker och fokusera på allt roligt som väntar då jag (förhoppningsvis!) landar säkert och känner trygg, stabil mark under fötterna igen.

Åh, vi har så mycket planerat jag och min kära sambo...såå mycket man vill hinna med att se och göra!
Antagligen kommer vi inte att hinna med hälften ens...men eftersom det blir mitt allra första möte med London, ja England överhuvudtaget, så känns det bara helt underbart att få åka dit och...bara vara! :)
Känns också riktigt skönt med en liten "mini-semester" bara vi två tillsammans, med tanke på hur hektisk tiden som kallades "semester" i somras var med fullt av aktiviteter och människor på besök.

Några av de saker jag absolut vill uppleva och bocka av från listan är dock;

- Harrods
- Musikal i West End
- Fish & Chips
- Camden
- Pub-häng
- London Dungeon
- Promenera med en Starbucks i Hyde Park

...som sagt, några saker bara ;)

Tidig start imorgon, så nu ska jag kolla över packningen och sedan placera mig till rätta i tv-soffan för att försöka hitta någon slags kvällsro...
Om det hinns med blir det kanske några rader från London...om inte, tell you all about it later! ;)

Puss å Kram!

//Maryly

DAGENS;
-Dilemma

Packningen...
What to bring? What to wear? What to do?  ;p

 
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0