Kvällsrader...

...världens längsta man på tv-nyheterna (2,47!) och nymålat nagellack i en "murrig" lila nyans.

Dagen började med en varm dusch för att vakna upp ur koma-stadiet, sedan blev det en rask promenad till Guldheden där grupparbete med marknadskommunikationsplan sysselsatte mig och tjejerna i några timmar.
Dock kom det lite saker emellan, som det så ofta gör, och efter ett quiz i ett glossigt magasin besitter jag nu vetskapen om att jag har någon slags samhörighet med Athena, krigsgudinnan i grekiskmytologi...vilket kanske inte känns helt osannolikt i och för sig..? ;p

Det pratades lite 90-tals musik och ett sådant där otroligt störande och frustrerande letandes i minnesbanken inträffade eftersom jag vare sig kom på artist -eller låtnamn på en musikvideo jag skulle beskriva.
Jag kom heller inte ihåg så mycket av videon tyvärr...bara att det var något om att artisten (eller artisterna?!) var på en båt som gungade (...sjönk?), att det var runda fönster genom vilka man såg vågor och fiskar, samt att det var en kvinnlig sångröst.
Inte en enda jäkla textrad kan jag komma på ens...men att typ refrängen låter som; leidoo leidoo da da da da da da...  ;D

Löser någon detta mysterium åt mig så blir jag jätteglad...inte för att musikvideon är av så stor vikt i sig, men bara för att komma ifrån själva grejen och irritationen över att inte veta! 

Fick även ett telefonsamtal, en inbjudning till Modelhouse för att få komma och bli sminkad, stylad och fotograferad imorgon.
Kändes som en rolig grej och rätt schysst att bli "upp-hottad" sådär på fredagseftermiddagen, så jag tackade ja och har nyss packat ihop lite kläder för foton i olika stilar och så får vi se sedan vad det blir av det hele...

Natt-tv vankas nu...as usual...och imorgon börjar helgen! :)

//Maryly

DAGENS;
- Lycko-tack

Att det gick bra för pappa med besöket på sjukhuset i Umeå, samt att inget livshotande verkar vara i görningen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0