Gäääsp...

Bara några rader innan tröttheten helt däckar mig...

Den intensiva London-trippen med få timmars sömn satte sina spår, likaså allt promenerande.
Inte blev det mycket bättre av de saker som skulle avklaras igår, eller att jag idag lagt ännu över en mil av fotsteg bakom mig...trött i kroppen, trött i sinnet.

Tillbaka till vardagen kändes allt annat än lockande...
Men det var bara att ta tag i den nya veckan och skolarbetet man lyckats förtränga under dagarna som passerat.
Grupparbete med tjejerna uppe på Gråberget...inte så mycket pluggande som avklarades, men väl lite "intressanta" diskussioner om hermafroditer och bajskartor... ;p

Har nyss druckit en stor kopp the och myst på filten framför tv:n till programmet Svenska Hollywoodfruar...ja, vad ska man säga..? Intressant att se hur skilda världar och verkligheter vi människor lever i...och visst kan man förvånas och skaka på huvudet åt mycket, men jag kan ju lugnt erkänna att jag personligen inte hade haft något emot ett fett bankkonto med möjligheten att leva lyxliv i olika juveler och kreationer...dock inte till vilket pris som helst...

Imorgon vankas det resa till Borås för seminarie i direktmarknadsföringskursen och jag ska strax läsa igenom arbetet ytterligare en gång för att försöka vara relativt förberedd att hänga med i diskussionerna.

Lev å må!

//Maryly

DAGENS;
-Irritationsmoment

Något är fel med internet (?!) och driver mig nästan till vansinne!
Satt i ca 2X30 minuter för att försöka ladda upp bilder från London på fejjan...men icke!
Och Msn loggar på -och av sig självt...
Inget tålamod för fler försök ikväll, får bli imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0