Avslöjat!

Japp, nu är det avslöjat vad innehållet var i det mystiska kuvertet som kom igår...
...och jag blev allt annat än besviken...jag blev överlycklig! ;D

Öppnade det faktiskt inte utan tillåtelse, utan på medgivan från avsändaren, Jultomten, som var lite orolig över att det kanske skulle hinnas med att boka in något liknande -eller en annan aktivitet som krockade rent tidsmässigt.

I kuvertet låg en lapp...och på lappen läser jag...MUSIKALBILJETTER!

Och inte till vilken musikal som helst, utan till Wicked...som är en relativt "ny" musikal som redan blivit en favorit, och till vilken jag också själv tidigare uppträtt med en av låtarna; "What is this feeling"
Och inte är det vilka platser som helst heller...utan alldeles, alldeles framför scenen inne på Apollo Victoria ;)

Weee...it´s a dream come true!
Jag har ju alltid haft en förkärlek till musikaler, sjungit sånger, tittat på tv och film, gått utbildning inom området, och haft möjligheten att få se några live...men aldrig i West End..(!)
Men nu (om allt går enligt planeringen...jaaa, jag är nervös för flygresan!) så är det äntligen dags, som jag längtar och ser fram emot detta!

Världens största TACK! :)

Annars har det mest varit...Tisdag idag...helt enkelt...
Lite plugg, lite fika, lite gym, lite tv-slöande.
Imorgon bär det av till Borås för plugg igen, och sedan tillbaka till Göteborg för ett danspass.
Tänkte att jag skulle återuppta det här med dans lite lätt nu efter några års frånvaro...känns faktiskt jättekul och spännande att se ifall man fortfarande har några sköna moves kvar i sig..?! ;p

//Maryly

DAGENS;
-Förväntan

Ja...här kommer man förhoppningsvis att vistas då, om lite drygt en vecka...










Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, så roligt! Hoppas ni får det toppen i London :)

2009-09-02 @ 08:26:13
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0