Utbildning...

...verkar ju nästan vara det enda som pågår i mitt liv just nu.
Men jisses vad jag lär mig! ;)

Förutom att stiga upp tidigt och ytterligare sätta mig in i Human Resource Management, så har jag också varit iväg på en kvällskurs inför helgens arbete.
Frölunda Torg (som är kund till företaget jag är anställd åt) ska inviga sina nya lokaler och den nya logotypen med ett pampigt evenemang, i vilket jag då ingår att arbeta med.
Har tittat över schemat och det kommer att innebära många, långa arbetstimmar...men det känns riktigt roligt att få köra igång med något praktiskt arbete, och särskilt eftersom det innebär festligheter och kontakten med människor!

Har nyss ätit en alltför sen middag, tagit en dusch och funderar starkt på om jag inte skulle ta och vara duktig och krypa ner i sängen snart..?
Tidig start imorgon, jobba i ca 12 timmar...och det är bara början...
Då gäller det att vara laddad!

// Maryly

DAGENS;
- Citat

"Kunskap är inte nog, den måste också brukas; vilja är inte nog, vi måste också handla"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0