Tröttare fötter

Oh yes...så gött det är att äntligen ha fått komma hem, dragit på sig mys-outfiten och slappa deluxe i tv-soffan!

Morgonen var segstartad och det krävdes en kopp kaffe av det starkare slaget och en lång dusch innan energin ville infinna sig.
Jobbade framför datorn med lite ditt och datt innan det blev en promenad i den kalla höstluften mot Handelshögskolans bibliotek.

På biblioteket fanns massor av böcker (oväntat va), men tyvärr inte en endaste en av den kurslitteratur jag hade behov av...attans, får försöka lösa detta snarast möjliga på något sätt...hm...
Så det blev att gå tomhänt därifrån, sätta sig för att käka medhavd lunch på spårvagnen ut mot Frölunda Torg och dagens arbete.

Mycket stå -och gå-tid, men timmarna passerade ändå relativt snabbt, och kulor på kontot blir det! :)

Nu ska jag krypa ihop och läsa lite tidning för att uppdatera mig om vad som pågår i världen utanför shoppingcentren...sen tänker jag allt unna mig lite manikyr och pedikyr medan kvällens tv-program avlöser varandra...och till detta avnjuts förstås en kall och god öl.
En helt okej kväll med andra ord! ;)

// Maryly

DAGENS;
- Fyra vise män

...eller i alla fall de du inte vill ha emot dig! ;p


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0