Ofokuserad...

...på det jag egentligen borde göra, det vill säga; studera.

Började med att snegla lite på tv:n, bara för att övergå till ett mer intensivt tittande...och nu när Roast på Berns dragit igång är det svårt att slita sig och fokusera endast på kurslitteraturen ;p
Hahaha...fan vad kul det är...tittar, skrattar och skriver!

Har i alla fall förberett morgondagens intervjuer, det är det absolut viktigaste och nödvändigaste.
Har en kommande inlämningsuppgift där ledarskapet och ledningsprocesser skall beskrivas utifrån olika roller och perspektiv från en studerad organisation, för att sedan presenteras och examineras.
Jag kontaktade Got Event och har nu fått möjligheten att komma och genomföra dessa intervjuer, vilket både ska bli intressant och spännande!
Så imorgon blir det till att bege sig, pigg och påläst, till Ullevi för att samla information och sedan väntar otaliga timmars skrivande för att sammanställa den...

Ska samla ihop de material jag behöver med mig nu och kanske...men bara kanske...försöka pressa in lite mer kunskap i den arma hjärnan...

// Maryly

DAGENS;
- Tävling

Inspirerad av min gamla "foto-klasskompis" anmälde jag mig till Metro Photo Challenge, där jag tävlar med bilder i kategorierna; platser, människor, klimatförändring.
Det var ett rätt så hastigt beslut, så jag vet inte riktigt om jag tog de bästa av mina bilder...men gå gärna in och titta och rösta så blir jag glad! ;D

http://www.marialyktberg.mpchallenge.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0