Nästa bio..?

Sitter och slösurfar lite såhär på torsdagskvällen...känner mig väldigt nöjd med att äntligen fått avklarat och inskickat det sista av skolarbetet som krävdes för att komma ikapp efter kursbytet..helt klart värdig en soft kväll!

Imorgon blir det lite städning på förmiddagen, innan det återigen bär iväg för jobb...

Såg en annons om en ny, och för mig, hittills okänd film.
Kollade upp den på Youtube, vilket också leder till...

DAGENS;
- Måste gå och se på bio film


Jag bara älskar ju katastrof-filmer och har gått och väntat på att det snart skulle dyka upp någon riktig värsting som man kan mysa ner sig i biomörkret till. Efter vad jag sett på diverse små trailers så verkar 2012 vara riktigt lovande, och förhoppningsvis bio-värdig...för det lutar åt att nästa biobiljett tillägnas den! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0