Hej å hå...

..vad det går, och härligt med en ledig dag!

Sitter och dricker lite vin VS whiskey och inväntar Pontare med Lycksele-kör i körslaget.
Efter en dag som började med allmänt slöande, en städning som tog vid och en sväng ut på stan så var jag först tveksam till om jag skulle orka med någon form av festlighet ikväll...
Men efter en god och mättande middag, skön musik och viss övertalning så ser det nu ut att luta åt att jag hoppar i party-outfiten och sticker iväg!

Johan och Amaranthe ska, som ett av tre band, spela på en bekants 30-års fest ikväll.
Jag fick förfrågan om att hänga med och partaja...och det kan nog bli riktigt kul och säkert så träffar man både nya och gamla bekanta att roa sig med! :)

Så ser det ut, så får det bli!

// Maryly

DAGENS;
- Man tager vad man haver

I slutet av månaden är kontot sinande och kylskåpet likaså...
Jag lyckades, trots detta, med bedriften att ro ihop en grym lördagsmiddag på de stackars få ingredienser vi hade hemma...bara det är ju värt något...att det sedan blev en spicy-favorit är en bonus!
En form av gratinerad kycklingpasta it...was.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0