Hallå eller...

...vad har en söndag som denna haft att erbjuda?
Jo, det ska jag tala om...den har i överlag spenderats i tv-soffan från tidiga morgon till sena kväll, framför denna (antagligen) ohälsosamma dataskärm.

Det började med ett förvirrat uppvaknande (i tv-soffan ja) där det första jag kraxade fram till min kära sambo var att jag drömt om en affärsidé som skulle bli en totalt överlägsen och lönsam idé för ICA (!) och sen somnade jag igen...

Uppvaknande nummer två blev lite mindre förvirrat, men desto mer smärtsamt då gårdagens alkoholintag gjorde sig påmint...och det första jag såg när jag slog upp mina ögon var tillverkningen av en tvångshandske på Tv4-nyheterna...

Morgonkaffe och dusch innan dagens arbete tog sin början.
Och sen har jag suttit där (fortfarande tv-soffan)...suttit och skrivit å skrivit å skrivit...å skrivit och suttit lite mer...
Utanför har tydligen solen strålat och Tv4:as alla repriser från veckan som gått har passerat...och jag har mått dåligt...ätit och mått lite bättre...fått en släng av dålighet igen...ätit mer och slutligen hamnat i någon sorts limbo-mående...men mest av allt har jag skrivit.

NU är jag dock äntligen färdig...halleluja moment!
Och att jag ens ids författa dessa rader förstår jag inte...separationsångest ifrån tangenterna..?
Examination i morgon, men nu blir det allt slö-tvoch en hjärna på off.

Och jo...ICA´s suveräna affärsidé...den sov jag bort ;p

// Maryly

DAGENS;
- Flashback

Gårdagens partaj blev en livfull och härlig tillställning! ;D
Johan och Amaranthe körde ett privat gig på en 30-års fest med massa nya och gamla ansikten, lite pics;


Fullt ös!


Bas´n


Och öl ja...


Några glas senare var jag ur fokus och Johan ur bild...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahaha vilken mästerfotograf! :)

2009-10-19 @ 20:15:35
URL: http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hejsan! :) Du har fått en utmaning på min blogg! :)

2009-10-19 @ 22:38:35
URL: http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha eller hur! ;p

Kolla dock in fotona i dagens inlägg Cicci...det är kvalité det...hehe

2009-10-19 @ 23:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0