Fine-wine och plugg-fredag...

Jaha...här sitter man då, såhär på fredagskvällen, och skriver skolarbete tills hjärnan kroknar samtidigt som det smuttas på lite gött vin.
Om man ska se något positivt i att sitta och arbeta en fredagskväll så är det väl just att det kan göras från hemmet...och vem vet, kanske vinet kan påverka till oanade aha-upplevelser?! ;)

Tidig start imorse...upp och iväg, för idag var det min tur att bli intervjuad!
Ett eventuellt nytt arbete är det som jag kan komma att stå inför, vilket känns både spännande och roligt!
Jag är för skrockfull för att berätta vad det hele rör sig om då jag ännu inte vet utgången av dagens möte...men det gav mig bra vibbar och jag skulle "preliminär-boka nästa helg"...hmm...
Hursomhelst gick intervjuen i alla fall jättebra och på måndag får jag reda på "domen".
Jag hoppas verkligen på positivt utfall...och att det är en bra möjlighet till att även dryga ut csn-beloppet, det ska gudaran veta!

Inser nu att jag verkligen försöker komma på massor med olika saker att göra istället för att ägna mig åt det jag borde...det vill säga; jag skriver bland annat här i bloggen istället för på inlämningsuppgiften... ;p
Gräsänka är jag till på köpet också...så jag har verkligen inga ursäkter till att inte kunna fokusera mig...

Se så, på´t igen bara!

// Maryly

DAGENS;
- Insikt

Är egentligen ingen insikt, utan mer en förundran över hur man varje gång kan förvånas så över att olika saker inträffar när man minst anar det...
Inte när man mest behöver det, ber om det, hoppas och vill...utan "bara sådär" mitt i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0