UTeblivna INköp

Har just avslutat renskrivningen av den intervju jag genomförde med Got Event´s VD idag på förmiddagen, och ska nu ta mig en liten vilare framför tv:n i väntan  på att Johan kommer hem från managementmöte och vi ska bege oss iväg till ICA (modell större) för storhandling (det behövs!).

Mötet på Ullevi var lika trevligt som de föregående gångerna, men dock i stressigaste laget då VD:n hade hela dagen fullbokad och praktiskt taget sprang iväg efter vi sagt hej då.
Ja, så ter sig nog vardagen för många chefer...fullt ös...men det är ju också det som lockar...
Förresten så har jag återigen insett hur kul det faktiskt är att göra intervjuer...eller ja, egentligen bara möta nya människor och få möjligheten att ta dela av deras berättelser...tyvärr gäller dock inte riktigt detsamma med renskrivningen ;p

Efter mötet blev det en liten runda på stan för eventuell shopping.
Den eventuella shoppingen uteblev dock då jag ganska snart insåg att;

1. Några av mina planerade inköp tyvärr sålt slut under lönehelgen (då jag jobbat och inte haft möjlighet att hinna med och inhandla dem själv, attans!)

2. Det tydligen är höstlov = massa hormonstinna tonåringar att försöka forcera sig fram genom för att nå mina mål

Detta planeras dock åtgärdas genom att;

1. Söka mig till andra butiker som eventuellt kan ha det jag letar efter, alternativt beställa online

2. Ge mig ut tidigt på morgonen alldeles lagom till butiksöppning och avklara shoppingen snabbt som bara den!

3. Bita i det sura äpplet och vara glad åt sparade pengar (nja...inte så troligt...)

Go´kväll!

// Maryly

DAGENS;
- Klipp

Hittade ett så roligt klipp som jag bara måste få dela med mig av här

http://www.youtube.com/watch?v=f3sX30NubTs

Haha...don´t we all love cats! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0