Goda nyheter!

Då var det back on track och ny start av ny vecka återigen.

Iväg till Borås för examination av arbetet i kursen Performativ managementrevision, något som blev mycket mer avslappnat än vad jag först förväntat mig och innehöll intressant återberättande av de olika intervjuerna som klassen genomfört.

Tillbaka till Göteborg igen, och när jag stiger av bussen vid Nisse-terminalen så ringer telefonen.
Domen från fredagens intervju föll...
Och jaaa!
En ny anställning är aktuell, inom ett område som ligger mig varmt om hjärtat, för ett företag som verkar både intressant och spännande.
Arbetet kommer att innebära varierande arbetsuppgifter (thank god!) men är alla inriktade på evenemangsproduktion och marknadsföring...taget! ;D

Annars har kvällen bestått av ytterligare skrivande -och ännu ett arbete har blivit avklarat.
Imorgon är det återigen dags för examination...

Sneglar på Roast på tv:n och ikväll är det Markoolio som grillas.
Jag har träffat denna "allkonstnär" två gånger, varav ett av mötena innefattade ett Tequila-race inne på den lokala puben i Kramfors...kippis! :D

//Maryly

DAGENS;
-Otroligt roliga nyhet!

Min fina, underbara vän Cicci kommer och besöker mig här i Göteborg inom en snar framtid!
Det var på tiden... ;)
Yeeeyh! Sååå länge sedan vi sågs och sååå grymt kul det ska bli att träffas...ser verkligen fram emot det!


Puss sötis! (ja, jag var brunett då...)


Lika barn -leka bäst ;)
-2004


Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha man e ju född läcker alltså! ;)

2009-10-21 @ 19:11:23
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0