Uppskrämd

Ja, förutom tidigare bloggande om vad som kan tänkas bli nästa bio-besök, så har nu ytterligare en kandidat dykt upp på filmfronten.
Vetskapen om den här filmen fick jag genom en artikel i gårdagens Metro, och igår kväll kollade jag in trailern på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074



Paranormal Activity...bara titeln låter ju lovande!
Biopremiär nu på Fredag den 13:e...mohaha ;)

Det som är så typiskt med mig är att samtidigt som jag älskar denna filmgenre, och kusliga företeelser i överlag, så har jag under senare år blivit allt "duktigare" på att skrämma upp mig själv.
Det räckte med en titt på denna trailer för att jag skulle vira täcket ordentligare om mig då jag skulle gå i säng, samt komma på mig själv med att ligga och lyssna efter främmande ljud och smygande skuggor...

Lika mycket som jag älskar adrenalinkicken av att bli skrämd (och att små-skrämma andra hehe...), så hatar jag hur känslan kan dröja sig kvar och påverka mig.
Det känns till och med lite scary nu när jag mitt på ljusa dagen tittar igenom trailern ensam i lägenheten... ;p

// Maryly



Kommentarer
Postat av: justdidit

Ej titta på skräckisar! Du verkar inte riktigt ha hjärtat för det.. Du måste ta hand om dig så att du inte blir paranormal! Jag ska också se den där, och 2012.. Tror båda två kommer vara fantastiska på sitt sätt:)..

Ta hand om dig, och inga fler skräckisar för dig!

2009-11-11 @ 10:01:20
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0