Tjohoo!

Nyss upptäckt finaste Cicci´s status på allas vår Facebook, och nu är hennes Göteborgsbiljetter bokade och om 1 vecka kommer hon ner och hälsar på!
Glad är jag ;D

Trött i hjärnan är jag också...man blir lätt det efter en hel dags innesittande med näsan nere i kurslitteraturen och framför dataskärmen.
Men nu har det nyss varit paus för middag här, så mätt och belåten tänker jag faktiskt lägga ner skolarbetet för dagen och ägna mig åt allmänt slöande framför tv:n...såå gött!

// Maryly

DAGENS;
- Smaskigheter

Har inhandlat två relativt nya nyheter inom området onyttigheter att kalasa på ikväll, en till mig och en till min kära sambo...sedan kanske vi delar på dem lite...men bara lite ;)

 
It´s mine!    ...och den får Johan!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi jajemen!! Wee snart smäller det! Ska bli såå himla roligt o vi far inte från Götet för än kl 16 på söndan! Puss Puss

2009-11-06 @ 22:37:04
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0