Seinfeld-återförening!

Hemma efter att ännu ett pass avverkats på http://www.sportlife.se/City2/
Riktigt, riktigt bra gick det, jobbade till och med längre tid än planerat, och känner verkligen att jag kan ta en välförtjänt vila från alltför fysisk aktivitet i helgen.

Äntligen nalkas helgen, och löne-helg är det dessutom! :)
Har lite planer och morgondagen startar relativt tidigt med frulle på stan, några ärenden som ska avklaras, samt lite julklappsshopping.
Har gjort en lista nu över potentiella klappar till nära och kära, så det är väl bara att vässa armbågarna och ge sig ut i folkvimmlet för att beta av den!

Eventuellt blir det iväg på ännu en (!) konsert-fredag imorgonkväll, men först ska jag förbereda och överraska min älskling med lite smått å gott här hemma... ;)

Träningsvärken gör sig påmind och denna kväll spenderas främst i tv-soffan.
Till min stora glädje och förväntan (farhågor?!) återförenas Seinfeld-gänget i programmet Simma lugnt, Larry!
Och det ska ses...NU!

//Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0