Regnpromenad

Laddade om efter gårdagens totala urladdning och startade dagen med en rask promenad runt Örgryte i ruggit höstväder.

Trots regntunga moln och (den alltid så närvarande) Göteborgsblåsten, var det riktigt skönt att komma ut och komma igång med dagen. Rejält påbylsad var jag och med bra musik i lurarna tänkte jag inte ens på regnet, utan njöt istället bara av den friska luften och höstens alla vackra färger.
Lite promenadbilder;


Regntunga skyar över Götet


Hösten färgar av sig


Tittut längst vägen!

Väl hemma blev det en varm dusch, och sedan smakade det underbart med en stor kopp kaffe och frukost.

Annars har jag suttit med plugget och kurslitterturen Verksamhetsstyrning -från traditionell ekonomistyrning till modern verksamhetsstyrning ...roligare kan man ha ;p
Därför insåg jag att det krävdes en paus och lite bloggande mitt i det hele, samt har även nyss avslutat ett lååångt telefonsamtal med min käre far.
Får nog bli en runda till affären också...och nej, arbetsmoralen är inte på topp just nu ;)

Bye for now!

// Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0