Norrlandsbesök!

Har ägnat morgonen åt att plocka och städa i ordning lägenheten lite innan kära Cicci anländer.
Hon ringer när flyget har landat och efter att jag fått i mig lite frukost så passar jag nu på att sitta ner, skriva några rader och bara ta det lilla lugna...

Cicci ska jobba på Svenska Mässan, Kunskap och framtid 2009, och huserar därför hemma hos oss några dagar.
Själv ska jag försöka att ägna dagstimmarna åt intensivt pluggande så kvällarna kan vara fria för roligheter, men ett beskök förbi mässan lär det nog bli ändå.

Hursomhelst så ska det bli grymt kul! ;D
Det är ju inte så ofta man får besök från vännerna i norr så det gäller att ta vara på tiden.
Mysiga middagar, promenader, konsert och allmänna festligheter ute i Göteborgs nattliv är några av de saker som står på veckans schema!

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0