Dropp dropp dropp...

...och nej, det är inte så att jag sitter här med en nål i armen med tillhörande slang och ställning, utan bara ljudet av det eviga regnet som faller mot fönsterbläcket.
Ska det aldrig sluta?

Min plan var att vila från gymmet idag och sitta hemma och arbeta, för att istället sedan ta en riktigt lång promenad med uppfriskande luft och lite dagsljus.
Men så bidde det ju inte...
Istället har hela långa dagen gått i gråskalans tecken och spenderats innomhus så att hjärnan i skrivandets stund känns alldeles mosig...men tack och lov har ju en del nyttigt blivit uträttat i alla fall.

Sitter och knåpar med vad som ska bli en julklapp till mor och far, och med risk för att de eventuellt läser detta inlägg så kan jag ju inte skriva vad det är...
Men det var en kul grej jag hittade på nätet, och om resultatet blir som önskat så tipsar jag gärna om det när julafton och paketöppning är förbi...om jag kommer ihåg ;p

Snart är det dags att koka ihop något ätbart till kvällens middag...och...jag tror det har slutat droppa..?

// Maryly

DAGENS;
- sms

Fick ett så underbart sms av min kära "storasyster" uppe i norr idag.
Jag både skrattade åt hennes finurligheter och rördes av fina ord...
...tänk att några små rader kan betyda så mycket!
Som sagt...saknaden och längtan bara växer ju närmare norrlandsresan kommer...konstigt... ;)


- Sommaren 2004


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0