Tisdags-träning

Jaha, då var det back to bloggande istället för pluggande...men, men no worries...jag ska vara duktig och ta tag i det sista på skolarbetet och få det avklarat alldeles då detta inlägg är författat! ;)

Ny energi av timmarna på gymmet blev det i alla fall, riktigt skönt och grymt välbehövligt!
Mindre skönt är den begynnande träningsvärken som nu börjar söka sig ut i min arma kropp...
Så blir det när träningen av flera olika anledningar legat nere en tid, men nu är det bara att ta nya tag och det ska ju faktiskt kännas att man åstadkommit något ;p

Min kära sambo har åter en kväll gjort mig till gräsänka och stuckit iväg för att lägga bas för en ny låt med hans andra band Amaranthe, vilket verkligen borde ge mig några timmars tid till fokusering i ensamhet.
So, plugget...here we GO!

// Maryly

DAGENS;
- Ego-kick

Såg att ett par av mina vänner skapat och laddat upp en grym film på Facebook.
Rolig idé tyckte jag och måste ju självklart testa själv också! ;)

http://www.tackfilm.se/?id=1258479782400RA83
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0