1 månad kvar till julafton!

Idag är det 1 månad kvar till julafton och jag känner den där barnsliga glädjen och pirret av förväntan i kroppen bara jag tänker på det! ;)
Kanske beror det på att jularna på Granitan alltid varit fyllda av så mycket kärlek och gemenskap, och det har verkligen firats jul med allt vad det innebär.
Jag älskar juletider och har bäddat in det i någon slags magiskt skimmer med den speciella stämmningen.
Och nu närmar sig äntligen en tid av pyntande, bakade, glögg -och julmustdrickande, julklapps-shopping, de sedvanliga julsångerna osv...underbart!

Annars är det mest en vardaglig tisdag.
Monsterpasset på gymmet igår känns i kroppen idag...men det är bara att ignorera för i eftermiddag är det dags att avverka ännu ett pass, så gött att äntligen komma igång ordentligt igen!

Nyss hemkommen från doktorn är jag också.
Medicineringen har gett avsedd effekt och för närvarande verkade allt bra med lille magen och hälsan i överlag.
Hm...det här med avslappning och att försöka stressa ner är nog ingen dum idé trots allt ;p

Lite frulle och present-spaning på nätet vankas...

Frid å fröjd!

// Maryly



Nu visas reklamen med den lille renen på tv...
...det är ett säkert tecken på att julen närmar sig, och en gnutta intern-humor ;)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja va härligt! Längtar!!! :)

Ja o där e han ju lille renen! <3

2009-11-24 @ 18:57:05
URL: http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: justdidit

Söt reklam! Kollar aldrig på teve så jag missar alla reklamgodbitarna.. Reklamen är dock inte en tillräckligt bra anledning att börja titta:)..

2009-11-25 @ 09:44:56
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0